Βασίλης Τόρης: "Εάν δεν υπήρχε η μουσική θα υπήρχε μεγάλο κενό στην ψυχή μου!"

2020-09-18

Θα ξεκινήσω όπως πρέπει από τα βασικά! Πότε άρχισες να σεργιανάς στους δρόμους της μουσικής; Κοινώς, πότε συνειδητοποίησες πως η μουσική είναι για σένα κάτι παραπάνω από μια ασχολία απλά στον ελεύθερο σου χρόνο;

Το ταξίδι μου με την μουσική ξεκίνησε κάπου στα 10 μου χρόνια όταν ο πατέρας μου ο οποίος δυστυχώς δεν ζει πια μου πήρε δώρο μια κιθάρα στα γενέθλια μου την οποία την έχω ακόμη και έτσι άρχισα σιγά σιγά να παίζω τα πρώτα μου τραγουδάκια "Την Φανή" την "Ευλαμπία"" "Δεν μετανιώνω"" Μην τής το πεις "knocking on heavens door..!κτλπ. Η σοβαρή κατά κάποιον τρόπο ενασχόλησή μου με την μουσική ήρθε πριν κάτι χρόνια όταν στην συμμετοχή μου σε κάποιο ριάλιτι σε μεγάλο κανάλι της Γερμανικής τηλεόρασης που είχε σχέση με το πόκερ (τζόγος) άρχισα να παίζω κιθάρα και να τραγουδάω ενδιάμεσα με είδανε κάποιοι παραγωγοί και μου πρότειναν να ασχοληθώ ποιο σοβαρά κάναμε ένα CD single το οποίο λέγεται "Vegas Toris" και είχε να κάνει με την ζωή ενός τζογαδόρου την δικιά μου κατά κάποιο τρόπο διότι υπήρξα στο παρελθόν ένα διάστημα, το τραγούδι πήγε καλά από τότε άρχισα να ασχολούμαι πιο σοβαρά με το θέμα, πριν ήταν μόνο χόμπι αλλά και πάλι εάν και βγαίνουν κάποια χρήματα τώρα σαν χόμπι θέλω πάλι να το βλέπω ότι εκφράζει εμένα πάνω από όλα..! Ο καλλιτέχνης δεν πρέπει να χάνει το νόημα και την ουσία της μουσικής σαν τρόπο εκφράσεις του ιδίου.! Λίγο νερό μπορείς να βάλεις στο κρασί αλλά όχι πολύ διότι δεν είσαι εσύ πλέον...!

Με ποιο ή ποια είδος/η ασχολείσαι;

Το είδος που ασχολούμαι είναι το Rock κατά κύριο λόγο μου αρέσει πάρα πολύ η country μουσική και η pop .! Η μεγάλη μου αγάπη η Rock.

Μουσική... Ένας μαγικός τρόπος έκφρασης και δημιουργικής ανησυχίας για πολλούς. Για σένα;

Η μουσική είναι το ναρκωτικό μου την χρειάζομαι για να λειτουργήσω ότι και να πω λίγο θα είναι στην μαγεία τής μουσικής ήμαστε τυχεροί εμείς που ασχολούμαστε με την μουσική και ξεφεύγουμε από την καθημερινότητα την μοναξιά και γενικά από τον τρόπο ζωής που ζούμε που δεν είναι και ιδανικός . Εκφράζεται η ψυχή μου και μου δίνει την δυνατότητα να ισορροπώ στην ζωή εμπλουτίζοντας την με μαγεία και συναισθήματα.
Δεν ξέρω αλλά εάν δεν υπήρχε η μουσική θα υπήρχε μεγάλο κενό στην ψυχή μου!

Ποιες είναι οι ιδιαίτερες μουσικές σου επιρροές; Υπάρχουν τυχόν καλλιτέχνες οι οποίοι λειτουργούν ως πρότυπο για σένα;

Τα ακούσματα μου ήταν τα περισσότερα Rock και έχω κατά κάποιο τρόπο επηρεαστεί από αυτά
Δεν έχω πρότυπα καλλιτεχνών εάν και πολλών μου άρεσε η μουσική και οι στίχοι τους πέθαναν παίρνοντας ναρκωτικά δεν μπορεί να είναι πρότυπο κάποιος που δεν σέβεται την ζωή. Πρότυπο.. καλλιτέχνη όχι δεν υπάρχει δεν μου έρχεται κάποιος στο μυαλό!

Πού σε βρίσκουμε αυτό τον καιρό;

Βρίσκομαι Φρανκφούρτη στην οποία ζω εδώ και 19 χρόνια και ετοιμάζομαι για καινούργια πράγματα!

Στην σημερινή εποχή του «κοινωνικού πανικού» επιβιώνει ένας καλλιτέχνης; Υπάρχουν οι δυνατότητες να επικοινωνήσει την τέχνη του;

Πολύ δύσκολο η επιβίωση μόνο από την μουσική την σημερινή εποχή, έχουν αλλάξει τα δεδομένα και έχουν γίνει πολύ χειρότερα όσοι τα άρπαξαν τα αρπάξανε οι χρυσές εποχές τελείωσαν, υπάρχουν βέβαια και οι εξαιρέσεις αλλά πολύ λίγες.!!
Όπως είναι τα πράγματα δύσκολο να επικοινωνήσεις την τέχνη σου πλέον χρειάζεται πολύ προσπάθεια και αγώνας εύχομαι να αλλάξει κάποια στιγμή αλλά προς το παρόν δύσκολο.
Το διαδίκτυο βοηθάει λίγο!

Πως επηρέασε η διάδοση του Internet τη μουσική βιομηχανία και τους καλλιτέχνες τα τελευταία χρόνια; Είναι σύμμαχος ή εχθρός για τους νέους καλλιτέχνες;

Την επηρέασε και θετικά και αρνητικά. Θετικά διότι μπορεί πλέον ο καθένας να βγάλει την δουλειά του προς τα έξω χωρίς μεγάλες εταιρείες που σου πίνουν το αίμα κυριολεκτικά. Αρνητικά διότι μπορεί πλέον ο καθένας να ακούει τα τραγούδια μάς σχεδόν τσάμπα..!Για τους νέους καλλιτέχνες ασφαλώς σύμμαχος διότι όπως είπα και πριν δεν έχει ανάγκη τους νταβατζήδες και τους κλέφτες των μεγάλων εταιρειών..!
Μπορεί να βγάλει μόνος την δουλειά του και το marketing πάλι μόνος του όσο μπορεί το καλό είναι ότι την βγάζει που παλιά δεν υπήρχε περίπτωση να συμβεί αυτό!

Τι θα έλεγες στους νέους που θα θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με τη μουσική, κρίνοντας με την προσωπική σου εμπειρία;

Στους νέους που θέλουν να ασχοληθούνε επαγγελματικά θέλω να πω ότι το κάθε επάγγελμα έχει και τις θυσίες του δεν είναι ρόδινα στρωμένα υπάρχει πολύς αγώνας δουλειά και υπομονή, οι αποτυχίες είναι πολύ φυσιολογικό στην δουλειά..αυτή αλλά η αγάπη για μουσική πρέπει να τις ξεπερνάει, ο παράγοντας τύχη παίζει παντού.. Η μουσική είναι τρόπος έκφρασης μην το ξεχνάμε η βάση είναι αυτή και ο καθένας με τα ταλέντα του..! 

Εμένα με βοήθησε και η τύχη πέραν του ταλέντου μου εάν δεν βρισκόμουν σε αυτήν την εκπομπή ίσως να μην είχα ασχοληθεί ποτέ επαγγελματικά με μουσική!

Κλείνοντας ποιο μήνυμα θέλεις να στείλεις στους αναγνώστες μας;

Στους αναγνώστες σάς θα έλεγα να ενισχύουν όσο μπορούν βέβαια τους καλλιτέχνες σε συναυλίες που είναι πολύ σημαντικό για αυτούς που εξαρτώνται από αυτό, και να παραμείνουν λάτρεις τής μουσικής διότι μουσική είναι ζωή και κάτι ακόμα να παροτρύνουν τα παιδιά τους όσοι έχουν να ασχοληθούν με μουσική πολύ σημαντικό στην ψυχολογία!

© 2018 Duende-Η δύναμη της Τέχνης Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε