Τασούλα-Μαρία Δεληγιάννη: "Η ομορφιά και η γοητεία του χώρου της υποκριτικής είναι μαγνητική και μαγική."

2020-06-16

Ο μεγάλος Δημήτρης Χορν είχε πει «Ηθοποιός σημαίνει φώς!», για εσάς ποια είναι η έννοια του ηθοποιού;

Μου φαίνεται ακραίο να πω ότι ξέρω ποια ακριβώς είναι η έννοια του ηθοποιού, όπως μου φαίνεται εξίσου ακραίο να πω ότι δεν ξέρω. Γι' αυτό δε μπορώ να πω τίποτα, προς το παρόν.

Οι μέρες που ζούμε είναι δύσκολες, πώς όμως πιστεύετε ότι μπορούμε να τις κάνουμε καλύτερες;

Πάντα υπήρχαν οι δύσκολες μέρες, τώρα όμως αντιμετωπίζουμε και πρωτόγνωρες καταστάσεις. Ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο για να κάνει καλύτερες τις μέρες του. Εμένα οι μέρες μου γίνονται καλύτερες όταν κάνω αυτά που μου αρέσουν και με γεμίζουν, όταν έρχομαι σε επαφή με ανθρώπους που θαυμάζω και με εμπνέουν, και όταν τρώω σοκολάτες. 

Πώς μπορεί η Τέχνη να «φωτίσει» το σκοτάδι του εγκλεισμού;

Σίγουρα η τέχνη μπορεί να φωτίσει το σκοτάδι του εγκλεισμού. Χόρεψε και μεταμόρφωσε μια καρέκλα σε μπάρα μπαλέτου, τραγούδα και μεταμόρφωσε την χτένα σου σε μικρόφωνο, δες ταινίες και μεταμόρφωσε το σπίτι σου σε σινεμά. Δεν φεύγει τελείως το σκοτάδι, αλλά όλο και κάποια ακτίνα φωτός εμφανίζεται.

Γιατί πιστεύετε ότι όλο και περισσότερος κόσμος επιλέγει τον χώρο της υποκριτικής;

Δεν μπορώ να πω με σιγουριά γιατί το κάνει ο κόσμος, αλλά αν οι σκέψεις του είναι κοντά στις δικιές μου, μάλλον επειδή η ομορφιά και η γοητεία του χώρου αυτού είναι μαγνητική και μαγική. Και φυσικά γιατί δεν ξέρουμε τι δυσκολίες μας περιμένουν.. 

Ποια είναι τα σχέδιά σας και ποιες οι επιθυμίες σας για την υπόλοιπη χρονιά;

Τα σχέδιά μου είναι πολύ αβέβαια λόγω της τωρινής κατάστασης. Οι επιθυμίες μου είναι πολλές, αλλά η πιο βασική είναι να δουλεύω πάνω σε αυτό που έχω σπουδάσει και να εξελίσσομαι. 

Κλείνοντας ποιο μήνυμα θέλετε να στείλετε στους αναγνώστες μας;

Σκέφτομαι συχνά ότι η ζωή μοιάζει στ' αλήθεια να είναι σαν την ιστορία της Κερένιας Κούκλας του Κωνσταντίνου Χρηστομάνου: απλή και λυπητερή. Ταυτόχρονα όμως δεν χορταίνουμε να τη διαβάζουμε, γιατί είναι μοναδική.

© 2018 Duende-Η δύναμη της Τέχνης Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε